img

img

img

img

img
ביטוח רכב לפי קילומטר

ביטוח רכב לפי קילומטר

NTD

23 באוגוסט 2024 |

| מאמרים

avator

תוכן מקודם: בשיתוף בייפוסט 

שוק הביטוח שהתפתח מאוד לאורך השנים החל להציע מגוון סוגי ביטוחים נוספים שנועדו לראות את טובתו של הלקוח. אחד מאותם ביטוחים חדשניים הוא ביטוח רכב לפי קילומטר. ביטוח זה נועד כדי לתת מענה לנהגים העושים שימוש מועט ברכב שלהם וכעת יכולים לחסוך משמעותית בעלויות ביטוח הרכב. עם אפשרות רכישת ביטוח רכב אונליין והשוואת מחירים מהירה – התהליך אפילו פשוט ונוח יותר.

פוליסת ביטוח הרכב המסורתית מול ביטוח רכב לפי קילומטר? מה שונה?

ביטוח רכב המוכר לנו ביותר הוא ביטוח המשולם לשנה שלמה. ישנם כמה סוגי ביטוחים שתוכלו לרכוש: ביטוח חובה, צד ג' וביטוח מקיף כמובן. בדרך כלל הפרמיות משלמות לתקופה של שנה. ביטוח רכב לפי קילומטר הוא ביטוח המאפשר לבעל הרכב לשלם רק עבור השימוש ברכב. כלומר, לפי המרחק שהוא נסע. פוליסה זו אף מאפשרת מסלול  מיוחד לנסיעה חד פעמית או לתקופה קצרה, ואינה מצריכה מבעל הרכב להתחייב לשנה שלמה, וכמובן גם לא לשלם עבור ביטוח מלא אם עושים שימוש מועט ברכב.

איך זה עובד בפועל?

מכיוון שביטוח זה מחושב לפי המרחק שנסעתם חברת הביטוח תצטרך לשלוח אתכם להתקין מכשיר  טלמטיקה ברכב או רכיב מיוחד שיאפשר חיפוש של מרחק הנסיעה. בדרך כלל המכשיר יהיה מחובר גם לאפליקציה ייעודית שתאפשר לכם לעקוב בזמן אמת אודות מרחקי הנסיעה שלכם ועלויות הביטוח. בשלב הבא הרכיב שהותקן ברכב יאסוף את המידע כאשר תיסעו ברחב וישגר אותו אל מערכת חברת הביטוח, אשר תחשב את הפרמיה בהתאם לאפיון הפוליסה שהוצעה לכם. החיוב יהיה תקופתי, חודשי או רבעוני בדרך כלל, ויהיה מבוסס על מרחק הנסיעה שלכם בפועל.

מהם היתרונות של ביטוח רכב לפי קילומטר?

  • חיסכון משמעותי – היתרון המשמעותי ביותר הוא כמובן החיסכון הכספי של נהגים שאינם עושים שימוש רב ברכב שלהם ולכן מסתכנים פחות בתאונות וזמן על הכביש. בשל כך הם יכולים לשלם פחות על הפוליסה שלהם, בהנחה שהם באמת משתמשים מעט ברכב, כיוון שהם משלמים לפי קילומטראז'.
  • גמישות – כעת תוכלו להתאים את סוג הביטוח לדפוסי הנהיגה שלכם. במידה ותחליטו לעשות שימוש תדיר ברכב תמיד תוכלו להמיר את הביטוח שלכם לביטוח רגיל בפוליסה שנתית. כמובן שעדיין תוכלו לבצע השוואת מחירי ביטוח בקלות באתר רמי לוי ביטוח ולבחור את הפוליסה המשתלמת והחסכונית ביותר עבורכם.
  • נהיגה בטוחה – על ידי שימוש במערכות ניטור וטלמטיקה ניתן להפיק נתונים אודות אופי הנהיגה ובהתאם למסקנות לשפר ביצועים והרגלי נהיגה.

למי ביטוח זה עשוי להתאים?

ביטוח רכב לפי קילומטר יכול להתאים בעיקר למי שעושה שימוש מועט ברכב אך לא רק. נהגים צעירים וחדשים משלמים בדרך כלל מחיר גבוה יותר על ביטוח הרכב שלהם בשל הסיכון הגבוה יותר של חברת הביטוח. על ידי עשיית ביטוח רכב לפי קילומטר המתאים לזמן הנהיגה והשימוש ברכב של הנהגים הצעירים (שבדרך כלל ממעיטים בהתחלה להשתמש ברכב) יוכלו הנהגים הצעירים והחדשים לחסוך משמעותית בעלויות ביטוח הרכב שלהם. משפחות בעלי רכב שני בשימוש מוגבל גם כן יוכלו לעשות שימוש בביטוח זה. לדוגמה: חיילים או סטודנטים העושים שימוש ברכב שלהם בסופי שבוע בלבד או אחת לשבועיים-שלושה.

השוואת מחירים לביטוח הרכב שלכם עם רמי לוי ביטוח:

גם בביטוח רכב לפי קילומטר תוכלו להשוות מחירים ולחסוך משמעותית בעלויות. במספר לחיצות כפתור ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח רכב בין החברות המובילות בישראל באתר רמי לוי ביטוח.

מלאו את הטפסים אונליין, ללא צורך בהמתנה לנציג, וקבלו מיד מגוון הצעות מחיר לביטוח הרכב שלכם לפי קילומטר. בעוד שלכל חברת ביטוח עשויים להיות תנאים שימוש ותמחור שונה לפי קילומטר, תרצו לבחון את ההצעות השונות בעזרת המחולל המיוחד באתר רמי לוי ביטוח ולחסוך משמעותית בעלויות תוך שאתם שומרים על מקסימום תנאים וזכויות מבחינתכם. את השוואת המחירים תוכלו לבצע באופן עצמאי בקלות ובמהירות באתר אולם תמיד תוכלו לפנות את הנציגים המקצועיים והזמינים של רמי לוי ביטוח שישמחו לעמוד לשירותכם בכל צורך.

 


 לעוד תכנים ועדכונים הרשמו לערוץ הטלגרם שלנו: לחצו כאן

מצאתם טעות? יש לכם שאלה? תגובה? פנו אלינו דרך הטלגרם או דרך המייל