img

img

img

img

img

טיקטוק משקיעה מיליארדי דולרים בניסיון למנוע את חסימתה בארה"ב

NTD

30 במרץ 2024 |

| ארה"ב

avator

טיקטוק נאבקת באיסור האפשרי על שימוש באפליקציה בארה"ב ומשיקה קמפיין פרסום גדול בעלות של מעל 2 מיליארד דולר.

מודעות הפרסום מסבירות "עד כמה חשובה טיקטוק למשתמשים שלה". חלק מקהל היעד – 5 מדינות בארה"ב בהן הסנטורים הדמוקרטיים "מתנדנדים".

תמונה: Anna Moneymaker / Getty Images

 
subscribe logo

הרשמה לניוזלטר השבועי

כל מה שחשוב לדעת – במייל אחד.
הישארו מעודכנים עם חדשות שניתן לסמוך עליהן.

*בהרשמה לניוזלטר, את/ה מסכימ/ה ל-מדיניות הפרטיות באתר.



 

 


 לעוד תכנים ועדכונים הרשמו לערוץ הטלגרם שלנו: לחצו כאן

מצאתם טעות? יש לכם שאלה? תגובה? פנו אלינו דרך הטלגרם או דרך המייל