טיקטוק נאבקת באיסור האפשרי על שימוש באפליקציה בארה"ב ומשיקה קמפיין פרסום גדול בעלות של מעל 2 מיליארד דולר.
מודעות הפרסום מסבירות "עד כמה חשובה טיקטוק למשתמשים שלה". חלק מקהל היעד – 5 מדינות בארה"ב בהן הסנטורים הדמוקרטיים "מתנדנדים".
תמונה: Anna Moneymaker / Getty Images
הרשמה לניוזלטר השבועי
כל מה שחשוב לדעת – במייל אחד.
הישארו מעודכנים עם חדשות שניתן לסמוך עליהן.
• לעוד תכנים ועדכונים הרשמו לערוץ הטלגרם שלנו: לחצו כאן
• מצאתם טעות? יש לכם שאלה? תגובה? פנו אלינו דרך הטלגרם או דרך המייל