טיקטוק נאבקת באיסור האפשרי על שימוש באפליקציה בארה"ב ומשיקה קמפיין פרסום גדול בעלות של מעל 2 מיליארד דולר.
מודעות הפרסום מסבירות "עד כמה חשובה טיקטוק למשתמשים שלה". חלק מקהל היעד – 5 מדינות בארה"ב בהן הסנטורים הדמוקרטיים "מתנדנדים".
תמונה: Anna Moneymaker / Getty Images
הרשמו לערוץ הטלגרם
של חדשות NTD עברית כדי
לצפות בתכנים ועדכונים נוספים
כל מה שחשוב לדעת – בערוץ אחד.
הישארו מעודכנים עם חדשות שניתן לסמוך עליהן.
*ההרשמה לערוץ הטלגרם של חדשות NTD בעברית היא בגדר רשות בלבד, ואינה מהווה תנאי לשימוש
בשירותי האתר או לגישה לתכניו. יחד עם זאת, מובהר כי עצם ההרשמה לערוץ תיחשב כהסכמה מפורשת ל-מדיניות הפרטיות
ול-תנאי שימוש של האתר, והנרשם ייחשב כמי שעיין בהם והסכים להם במלואם.
• לעוד תכנים ועדכונים הרשמו לערוץ הטלגרם שלנו: לחצו כאן
• מצאתם טעות? יש לכם שאלה? תגובה? פנו אלינו דרך הטלגרם או דרך המייל